19/12

Nu har jag vart riktigt dålig på att uppdatera vad som hänt under alla dessa veckor.
Det har vart mycket i skolan.. men man får leva på helgerna, vilket jag gjort!
Just nu är det tre dagar kvar till jullov vilket är UNDERBART. Blivit lite äventyr med Lovisa..övernattning på torpet i den kalla kylan, inte undra på att man börjar känna sig sjuk. Men det var det värt! Förhoppningsvis kommer Maria till mig på onsdag om hon har hunnit blivit frisk, hoppas verklingen att hon gör de för saknar henne enormt. Ett stort historia prov på tisdag sen får jag äntligen vila efter en jobbig termin, de är inte långt kvar i skolan nu. Det går fort! Puss
bilder från alla helgers bravader














 Lovisa present! ett underlägg








Kommentarer
Postat av: EDLLLUND

Och nu är det lov. och vi har klarat det värsta i skolan. Nu tycker ja att vi ska ladda och planera nyårs kvällen natten! mohaha :D<3<3

2010-12-25 @ 12:07:50
Postat av: Winberg

Lovisa vi klarade allt tillsammans!!

Är så stoltöver oss och vårt arbete <3

Jag nyårsnatten ojoj :D

2010-12-29 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0