godnatt sjuhundra gånger

I söndags blev jag hämtad av Fredrik och Nicklas och vi åkte vidare till willys för handling av godis! Efter det körde vi till tågstationen där vi hämtade upp Marika. Filmmys på kvällen och dagen därpå åkte vi till Norrköping runt 10.00. Blandad musik i bilen, bland annat smurfarna.. vilken hits! Jag köpte 2 tröjor, en ring och smink. Nicklas hittade en vinterjacka, och vi alla lunchade sedan på donken. Jag träffade även på Matilda i rulltrappen, spännande möting dedär.. ;) Senare på kvällen när jag kommit hem, kom Lovisa och sov hos mig. Mycket prat och skratt tills vi sa godnatt, sen började någon prata igen.. vi sa nog godnatt över sjuhundra gånger!

I tisdags fotade jag och Lovisa, vi hittade massa intressanta pärlor.. som Lovisa sedan tappa ut på golvet ;) Runt tre tiden kom Emelie, Linnea och Alexsina vi fotade inför vårat projekt till skolan. Känns skönt att ha det avklarat! Kvällen bjöds på riktigt goood mat, beställning från Kina. Blev mycket seriöst prat hos Emelie, men det behövdes och vi alla hade riktigt mysigt framför tv-n.

Onsdag, nu bär det snart av mot stan där jag ska träffa Lovisa, Emelie och eventuellt Matilda :) Blev mat över från igår som blir dagens lunch! Sen ska pappa skjutsa ner mig till stan pågrund av det blåsiga och regniga vädret. Kvällens planer är fortfarande oklara. Pusss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0