Tålamod är en fiskares bästa vän

Nu har jag blivit allt för dålig på att uppdatera.
Förra helgen var det bakdags med Lovisa. Vi tog bussen hem till henne efter skolan sen när vi kom hem myste vi massor tills vi prommenera till tempo för inhandling av gottgott till kvällen. Historien om Lovisa och hennes toblerone.. var mycket spännnande ;) Runt  7 tiden satte vi igång och baka lussebullar. Ibörjan var det riktigt kul när vi visste hur vi skulle göra.. mot slutet de vil säga efter 3 timmar tog tålamodet slut och vi kan tala om att mina och Lovisas 31 lussebullar åkte till papperskorgen :( Lussebullar var inte vår grej utan kladdkaka är mer skötsamt av oss :D Gottgott påsen rök i alla fall fram och vi nöjde oss med det <3














har tog tålamodet slut och lussebullarna blev hårda



du är riktigt bra!

lördagen åkte jag bussen från Oxelösunt vid 14.41 till stan och träffa Nicklas. Vi tog bussen hem till honom och myste med film käka god mat och hade riktigt trevlig!

Söndagen spendera jag också med Nicklas fast hemma hos mig. Kusinerna kom förbi en snabbis innan hemfärd mot Uppsala så prata med Maria lite snabbt vi hann inte med allt så hon ringde mig på kvällen sen istället, One three hill lockade mig och Nicklas till tv-n hela kvällen.. BRA helg!

Imorgon den 17 November fyller Cosmos 5 år! Grattis till stora killen <3



Fick bli bilder på Cosmos & Lovisa








Kommentarer
Postat av: EDLUUNDIS

Åh gud så gölli gull vilka bra bilder där på mig och cosmos hahaha ;D



lussebullarna ska vi inte nämna hehehehe...... :D<3 pussililiussis

2010-11-18 @ 20:21:45
Postat av: Filuren själv

Ja ni är två riktiga charmtroll!!

hahah nej.. vi får ligga lågt med de ;) Pusss

2010-11-18 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0