Objudna gästen

Måste bara säga att jag verkligen sitter och skrattar åt allt från helgen nu i efterhand. Vilken dag/natt, först och främst Elins naglar som inte hinner bli klar i tid tack vara mig haha, sen när Elin ligger på allas knän i bilen.. kunde inte hålla mig för skratt när hon skulle peta på Sofias näsa hela tiden. Sen dessutom vidare körning med Emelie knät med rumpan upp i luften haha. Hon låg ju för bra! Vi hörde även brobro-breja inne på toaletten som också var hitsen!! Gratis är är gott! Mörkhyadeungen som kom in och hälsa på är inte vanligt ;) Vi kom tillbaka till stan från hotellet med en mörkhyad person till hands. Tur hade jag själv för att inte fastna där i spärren.. Nära ögat! Elin blev av med cidern? Tänk så mycket som bara skedde på den korta tiden! Vi är för roliga och bra :D Händelsen om knät missa även jag.. hade vart kul och sett! Men föralldel så mår alla nu bra :D Puss på mina fina flickor, gillar er stark! <3






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0