vi lovar och svär att vi inte har knullat med Sara Amrell.. hahah

I fredags kom Nicklas till mig och vi beställde mat ifrån Kina! Vi spelade också ett parti plump med Carro,Johanna och mamma & pappa. Pappsen vann stolt! Efter spelandet kollade vi på tomten är far till alla barnen. Många repliker drogs och mycket skratt bjöds det på under kvällen. I lördags fotade jag lite med syster och senare kollade vi skärgårdsdoktorn. Därefter kom Sofia till mig och vi myste med godis och film.
Nu är det söndag dagen innan måndag, idag har jag kollat film nästan hela dagen och vart allmänt trött. Nyss käka ja fruktsallad med familjen, och nu blir det att packa väskan för imorgon ska klassen till badhuset. Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dö förfan tomte jävel!

<3

2010-11-26 @ 10:39:45
Postat av: winis!

haha, jag har steriliserat mig!!

2010-12-19 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0