hej hösten

I torsdagskväll bjöds det på förfest i oxelösund hos Tanja. Studentfest på krogen efteråt för alla i rätt ålder!
Jag har  inte åldern inne men hade sjuk kul. Just nu är det sjuk mycket i skolan så hinner knappt med och skriva här på bloggen. Men idag är det i alla fall fredag och jag är bakis och sliten, så en godis påse framför idol är kvällens planer. Vi tog skolfoto klockan 9 imorse.. säger bara klockrent!! Pusss











 

















Min bästa kompis, jag hade tur med min. Min bästa vän är rolig, intelligent, kreativ, vacker och väldigt snäll. Hon är också komplicerat barnslig, men jag skulle inte vilja ha henne på något annat sätt. Och det bästa med Sofia Ådin är att hon alltid sätter sina vänner i första hand. Jag älskar dig. Puss





 

Kommentarer
Postat av: Spanaren

Hört att du gillar Lauren Conrad?:) Spana in bloggen då och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om någon outfit eller du kan bara komma förbi och säga hej! :)

2010-10-11 @ 17:55:20
URL: http://onlylaurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0