Lovisa min start på lovet!

Lördagscykeltur med Lovisa på pakethållaren till stan idag. Hon får en verkligen på humör, med ett riktigt stort leende på läpparna :) Jag hittade ett linne på hm för 199:- som jag vart nöjd över. För att få en billig lunch smög vi i oss en lilla-menyn var.. sen låg vi lågt där ett tag.. tills vi köpte en till hamburgare riktigt mumsigt. Nu är lovet här och Lovisa gjorde min start på det, känns bra!





Hur du än fortsättar blir det svårt för mig att att sätta gränser.. Ingen andrahandsvän vill jag vara, jag finns här för dig nu och man borde ta vara på den tiden, sen vet man aldrig. Ofta när man mist något så inser man vad man faktiskt hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0