Tågresan

Helgen var bättre en bäst. Tåget var framme i Uppsala rund 20.00, då kom Malin och Maria och hämtade mig så åkte vi hem till torvsätra. Där vart det massa prat+kött & ris+ godis+läsk+idol/film men framförallt mycket kärlek. Lördagen däremot blev en riktigt shopping dag i centrum! Malin körde in oss till stan cirkus 10.00 och då rök mitt hår av.. så nu framöver är jag korthårig! Vi lunchade med Johanna & Felicia runt 2 tiden. Vid 16.30 tog vi bussen hem. Söndag blev en shopping dag till i gränby. Nu har pengarna i plånboken minskat och jag måste spara! Vid 19.53 gick tåget hem till nyköping, blev en sen kväll.















Från vänster:
Brun tröja- 199:-
Linne- 200 :-
Kofta- 249:-
Döskalle ring- 99:-
Ring- 69:-
Klocka- 99:-
Smink- 155:-
Allt från lördagen.


                                                        Röd jacka- 1299:-
                                                        Leings- 149:-
                                                        Halstuk: 149:-


Tröja- 199:-
Armband- 99:-





Resultatet av håret!

Söndagens inköp:
Skor 349:-
Jeans leggings- 149:-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0