Daddy, daddy cool..

Dålig sömn vad kan det bero på..?
Vakande 3 gånger  inatt innan klockan ens hunnit ringt på morgonen. Nu är det äntligen fredag imorgon, som jag har längtat! Tåg biljetter är beställda och klara bara väskan som ska packas klart imorgon efter skolan. Avgång 15.13 vid tågstationen, sällskap upp med Johanna och Felicia också :D
Idag blev intervjuven med mormor, igår kväll drog kingen och jag till rosvalla och kollade hockey!

Låten "We now speak amercano" spelades på rosvalla..
pappa sa: Ja vi har hart det nu! Har den hackat upp sig? haha
Jag får tårar i ögonen, du lyckas alltid att få mig att skratta.




Förövrigt ät jag jätte sugen på att klippa en frisyr, något i page stilen.. får se om jag vågar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0