det är dig jag vill ha vid min sida när mina drömmar går i uppfyllelse

Det var aldrig meningen att det skulle bli jag och du..lala...det är tuffa tider för en del...
Det är inte lätt när det är svårt. Jag oroar mig i förväg, vad som kommer hända med livet. Jag har snart bara ett år kvar på högstadiet, det är alldeles för tidigt att oroa sig. Jag har planer och funderingar, men vem vet om jag kanske har nya drömmar om 1 år. Allt förändrars så snabbt, livet bara rullar iväg och mitt i allt står jag. Jag har redan upptäckt mycket av allt, och mer än hälften har jag kvar att upptäcka om inte mer. Jag har verkligen tur för att jag har så grymt fina vänner som jag bryr mig om. Vi kommer upptäcka mycket tillsammans, man får inte vara rädd för att förverkla sina drömmar. Ta alla tillfällen som bjuds var inte rädd.

Vad jag är glad att jag har er <3









´


Kommentarer
Postat av: EDLUND

länge sen jag sitta in här på din fina blogg, gud vad jag saknar dig! vädret här i sverige är väl siså där soligt och blåsigt.. :)

läste det här inlägget, jätte fint amanda!

jag ska bara säga att jag är jävligt glad att jag har träffat dig och dom andra gullisarna!

Vi kommer ha det super i TURKIET bästa duuu!!

Ha det så bra nu i mallorcaaa!!

pussss kram bästa du! <3

2011-05-26 @ 15:09:28
Postat av: Winberg

Jag instämmer bara med dig att otrologt vad allt går fort, och jag kände inte dig för 2 år sedan och nu är vi riktigt bra vänner. Glad ja blir<3 Vi får ta varapå det sista året tillsammans! Turkiet blir GRYMT!!! puss på dig mitt hjärta<3

2011-06-05 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0