winberg i form

Nu är praktiktiden förbi, de fem veckorna bara rullade iväg. Jag har haft det riktigt bra och vill inte återgå tillbaka till skolan igen. Som tur är har jag först sportlov som jag hade tänkt njuta av..men idag har jag jobbat vilket var bra fick reda på att lönen hade höjts! Det gjorde mig lycklig, efter jobbet åkte jag och träna så nu är jag i form :)
Jag kommer jobba tills på onsdag för sen får jag besök av kusinen på onsdagskvällen, som förmodligen stannar till lördag. Om hon står ut ;) Sofia och jag fick våra ringar den 11/2-2011 så nu bär vi dem vackraste ringarna. Nu hade jag tänkt att vara allmänt lycklig för just idag mår jag bra!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0