Nyår!! 2010

Kvällen började med att Sofia kom till mig för fixning inför kvällen, sen fick vi skjuts av Sofias pappa ner till stan. Sen från stan tog vi en buss till oxelösund. Hände massa utav roligheter på vägen! I oxelösund vart det middag med tjejerna tills fler tjejer kom på besök. Vi förade tills vi blev överbjudna till grannen, alla tog på sig skor och vandrade vidare. Mycket trevligt! Sen fick jag ett telefonsamlat att vi var inbjudna på fest till en tjej i stan, så jag, Sofia, Lovisa och Matilda tog en taxi in. Vi hann fram in innan tolvslaget som tur va! sen så prommenerade vi med alla ner till vallarna där vi stannade och kollade på fyverkerierna :) Nyårspussar hit och dit! Vi drog tillbaka till Malin och efterfestade med alla tills klockan vart halv 5.. då var jag trött så pappa kom och hämtade mig :)

Kvällen vart än mycket impulsiv körning men roligt hade vi! Så får tacka alla för det :)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0