So tell me what we talken when we dance so good

Jag skulle kunna skriva en hel uppstats om Sofia Ådin och om inte de räcker till än roman. Hon är verkligen mitt andra jag och ingen känner mig så bra som henne. Det kan inte gå en dag utan att jag tänker på allt som vi gjort tillsammans, allt de där roliga, charmiga, intressanta, spännande, tokiga..
rent ut sagt helknäppa sakerna. Det finns nog få som får uppleva det vi har. Jag är verkligen riktigt glad över att vi hittade till varandra. Den glädjen som du kommer med sprids verkligen direkt i mitt rum när du går över tröskeln. Vi pratar allmänt om precis allt och det är alltid lika roligt att se hur du fnittrar till med ditt charmiga leende. Den glädjen och kärleken emellan oss är enorm. Det där fåniga leendet vi sitter med på läpparna är verkligen bland det bästa som finns. Vart världen än vänder, så vet jag säkert att du än dag står utanför min dörr med samma leende och förhoppningsvis är det lika vackert som alltid. Jag behöver aldrig oroa mig för att våran vänskap kommer ta slut, för det är inget vänskapsband som man bara kan klippa av och limma ihop. Alla gör misstag och det går alltid att lösa. Att vakna upp på morgonen och bara veta att du alltid finns där och ställer upp gör redan hela dagen bättre. Vi kan prata i telefon hur många timmar som helst, om inte de flera gånger om dan ingen tröttnar. Det roligaste är att vi har så mycket att se fram emot, när jag gick i 6-an åkte jag med dig till Öland och nu i sommar ska vi åka utomlands tillsammans. Du tar studenten, du kommer sattsa på körkortet och förmodligen kommer vi ha sommarjobb tillsammans. Du är som min syster, vi klarar allt tillsammans även de jobbiga, tråkiga och dystra stunderna. Vi kämpar in i det sista, vissa ljuger för att klara av dagen du och jag Sofia möter saningen. Nu i sommar startar vi med något alldeles extra, vi kan prata om framtidsplaner hela tiden och ingen tröttnar för nya ideer tas alltid upp. Vi har mycket att uppleva och att få göra de med dig är stort för mig. Ditt album med alla våra bilder kommer fyllas med nya galenskaper inför detta år. Jag älskar dig, och för att bevisa de vi har ska vi tillsammans nu innom kort köpa två silver ringar. I ringen som du ska sätta på ditt finger ska det stå A.winberg och på min S.ådin. Det kommer bli våran försenad julklapp till varandra. Vi siktar mot toppen så långt vi kan nåå, det blir vad vi gör det till. Ingen dag är den andra lik.












Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar, älskar, älskar dig bästa vän <3

2011-01-26 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0