fullrullerulle

Det är så roligt när allt går så bra! Nu pratar jag inte om skolan utan fritiden utöver.. Sofias överasknings present kommer bli super kul. Det roligaste blir nog att se hur hennes reaktion blir inför allt. Dock kan jag inte skriva nu vad som är planerat för Sofia läser själv min blogg ibland. Bilder kommer komma upp! Men allt sker den 19 mars :) Idag har lovisa gjort min dag, hon ringde och sa att hon blir hemma själv i 2 veckor framåt! Hennes föräldrar åker nämligen iväg till thailand. Då ska jag tillbringa mina dagar där.. (hoppas jag)och vem vet vad som kommer ske då! Imorgon är det torsdag..dagen innan fredag och då närmar sig helgen äntligen :) Kommer bli mycke plugg framöver, därför skriver jag sällan. Men ska bättra mig med det. Nu ska jag däremot snart besöka john blund, men först kika lite utlandsresor inför sommaren!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0